3- Karşılaşma

Suratı bembeyaz kesti.
Kısık mavi gözler kocaman oldu. Ağzı açık kaldı.
Ses nerden geldi ?
Bu nasıl olur?
Kuyruğun sesi de mi vardı ?
Konuşabiliyor muydu ?
Anlamak içn titrek bir sesle, konuş benimle, dedi.
Kuyruk, küçük bir çocuk sesi ile: hııı hıııı …
———————————————————————————————————————————————————————————-
Artık kuyruğun sonuna gelmişti.

Gövde dolunay ışığının kesildiği bir noktada duruyordu. Kuyruğun olduğu taraf aydınlık , gövdenin olduğu taraf karanlıkta kalıyordu. Nasıl olurdu da, bu ay, ışığı sokağın bir ucunu aydınlatırken diğer ucunu karanlıkta bırakırdı.

Yürüyüşün başındaki o zifiri karanlık gece yine başlamıştı. Tüm caddeleri emiyor,onlara tek bir silüete hakkı dahi vermiyordu karanlık.

Gözbebeklerinde ışıktan karanlığa gecerkenki acıyı hissetti

Yaklaş seni görmek istiyorum. Tüm geceyi yürüyerek geçirdim. Seni merak ediyorum, dedi.
Nasıl olurda bana cevap verirsin?
Uzun boyu, uzun bacakları kavgada hep dezavantaj yaratmıştı. Şimdi avantaja dönüşebilirdi. Kocaman adım atabilir, onun üzerine çıkabilirim diye düşündü.

Çok ta korkuyordu. Bacaklarındaki titreme daha da artmıştı. Önce soğuğun verdiği bir titreme olarak düşünmüştü. Ama değil, bu soğuk titremesi değil, bilinmeyenle karşılaşılırkenki korku ile merak karışımındaki saf korku idi. İnsanı kaçma hissi veren duygu .

Kaç, yaşamak için Kaç!
——————————————————————————————————————————————————————————————————————
Karar verdi. Ben bir yetişkinim ve hiçbir şeyden kaçmıyorum, dedi.

Aklından sorular geçmeye başladı.

Önünde karanlıkta duran şey ne idi.

Ay neden ışığını kesmişti ki?

Şimdi onu nasıl görecekti?

Acaba kuyruğunda çekse gelir miydi?

Dokunmaktan çekiniyordu.

Aklına onu kandırmak geldi.
Sesi çocuk sesi idi ya ben çocukları iyi kandırırım, diye düşündü.

Gel seninle bir oyun oynayalım, dedi Kuyruğa

Kuyruk kıvrılmalarına devam etti.

Bir Cevap Yazın

