Japonya Seyahat Notları-2. Gün

Bu seyahatte sanırım en çok okuyacağınız sözcüker “Kayboldum, Çıkışi bulamiyorum. Google map Allah seni bildiği gibi yapsın.”

İlk önce durağa gittim. Önüme iki adet uyarı çıktı. Arkadaşını telefon ziliyle korkutma, sarhoş iken tren hattına düşebilirsiniz gibi bir şey. Komigime gitti.
image

image

image
Istasyon çıkışında bir magazinlik. İçinde iş ilanlari var. Sanırım web page i olmayan işletmeler bu yolla eleman buluyor. En arka sayfasında cv doldurma kısmı var.
image

image

image
Işte osaka universal studios
image
image

image
Sizi kapida böyle animasyonlar karşılıyor.
image
Hollywood un yıldızlar kaldırımı varsa japonlarinda yuvarlak içinde duvara asılı el izleri var. İlk Meg Rayne sonra ünlü japonlarin izleri var.
image
Işte Hogwarts.
image

image

Kapıda Hogwarts treni. Günlerden pazartesi ve saat 3 olmasına rağmen çok kalabalık. Bu kızlarda süslenip, puslenip gelmişler.

Buraya girebilmek için 2saat kuyrukta bekledim.
image
Kuyruk foto:
image
Bilenler bilir, Hogwarts da okulun girişinde duvarlarda sizi konuşan tablolar karşılar.
image

image
Yukarıdaki ne, muhtemelen yeni bıyıkları çıkmış bir şehzade yi de tablo ya koymuşlar. Hay allahım…

Hogwarts ile ılgili tüm canlandirmalari yapmışlar.
image

image

image
Bu fotoğraf da ne derseniz. Duvarı iten kız. Önce strafor mu diye duvara tık tık yaptı sonrada itmeye başladı.
Duvarlar kaya görünümlu ve kaya kadar sert.
Türkiye de olsa mutlaka strafor çıkar, kiza da servet düşmanı muamelesi gosterirlerdi.
Kimse kıza kizmadi
Yolun sonunda roller cross vardı. Benim yükseklik korkum olduğundan binmedim. Bahçe ye çıktım.
image
Yolun sonunda hediyelik eşya dükkanlari
image

image

image

image

image

image

image
Çocuğa ne lazımsa al çık. 🙂
Akşam yemeğim.
image
fanta yeşil.

image
Okuduğunuz için teşekkürler

Osaka Pınar

Bir Cevap Yazın

