Optimist-Pesimit Farkı

Hastalık karşısında davranış şekilleri;

Pesimist : Tam teşekkülü devlet hastanesine gider 🚨🏨🔬💉

Optimist: Güzellik Salonu💅💄, Sinema🎥,🎳🎱(Amann!!! Azıcık kafam dagılsın, evde de ağrıyor zaten. Açık havada da 🌴🍀
Belki biraz daha az ağrır der.☺)

Pesimist:Interneti talan eder💻📺📲📧. Olmadık hastalık bırakmaz. Kalp kanseri⛔💁, beyin tümörü, lösemi, inme♿.

Optimist:Internete bakar. 📱💻🔍Yok canım benim hastalık bu olamaz der.😨 Doktor da evet sizin hastalık bu deyince. Aaa ben internet baktım da geldim. Bu tanıyı koymak istediğinize emin misiniz? Dikkatli bakın, :twisted:belki yanılıyorsunuzdur.
Doktor tabi bir sinir olur.😠💥👹👊

Ve tabiki bu ayrımda son nokta

Pesimist: Vasiyetini yazar.
“Borçlarım şunlar. Mezarımda⛪🔱 beni borçlu yatirma hakkını helâl et.”

Optimist: Hayatta yapmak istediklerinin listesini çıkarır.📝📜 Daha fazla film izle🎥, 📹 video çekmeye başla,daha fazla dinlen🎉🎊🎆📻, daha fazla yaz📝📂📋, eskiyen👢👡👗i at yada yardım kutularına bırak.

Bu listeye eklemek istedikleriniz varsa paylaşır mısınız?

Okuduğunuz için teşekkürler.:)
Pınar

Bir Cevap Yazın

