Newyork yolculugum 0. Kısım

Malum patlama ve ölüler için hüzün, teroristler için nefret vebuna sebep olan  politikacilar için cehennemi dünyada yaşamalarını dileyerek yazıma başlıyorum.
Bu dileklerimi evrene, Allah’a ,ve daha bilemediğim bilimum yerlere gönderiyorum. Tez zaman da gerçek olsun.
Uçağa alınmadan önce ayakkabı içlerine kadar  arandik. Yolcular hafif keyifsiz ve bu aramaları alaycı bakış, kıvrık dudaklarla izliyorlar.Tuvalette gördüğum  bir temizlik gorevlisi, telefonda biriyle konuşuyordu. “Tuvaletten çıkamiyorum, bana git oraları temizle diyorlar. Yerlerde mermi var. Korkuyorum. Başka iş bakicam. Şimdi Şef geldi, mesaiye kalın dedi. Zaten bütün gece çalıştım. Olmaz dedim, bozuldu. Ben kendime yeni iş bakicam.çalışmiycam dedi. Sonra tuvaletten çıktım.  Temizlik görevlisi orada kaldı. Duty free deki personel de kendi aralarında 3 kisiydiler, gibi bir şeyler söylüyor, olayın kritiğini yapıyorlardı. Gördüğüm tüm görevliler bu tarz konuşmalari birbirleriyle yapıyodu.
İlginç.
Bindim:)
Bye

Bir Cevap Yazın

