New York Yolculuğum 2. Kısım

Sabah 8de ben kendimi dışarı attım. ve Azime abla ile buluştum. Bana vakit ayırdığı için ona ayrıca teşekkür ederim. IMAG6055

Sanırım Hudson nehri idi. Nehir dediğimize bakmayın bayağı bildiğin deniz gibi bir genişliği var.Sonra beraber West willage da gezdik. Bana ne kadar yardımcı olduğunu ayrıldıktan sonra anladım. Çok fena kayboldum.

Gezdigimiz yerlerden bir kaç foto

 

 

 

Grand Central Terminal’den ayrıldıktan sonra kendi başıma gezmeye başladım. Gezime bir gün geç başladığım için programı tekrar revize ettim ve maalesef bazı kısımları çıkarmak durumunda kaldım.

Grand Central dan hemen sonra Moma müzesine gittim ama kapanışa az kaldığı için yarın gelin dediler.Bende hediyelik eşya dükkanindan biraz hediye alıp çıktım.

Güncelleme: MoMA’nın hemen dışında resim satan genç ile konuştum. Türk çıktı. Bana harika New york manzaları sattı. Eğer yolunuz düşerse uğrayın. O kadar uzakta bir Türk bulmak çok güzel.    Adı: Nadir

IMAG6142

Sonra Central park ‘a gittim. Hava kararana kadar gezdim.

Görgüğünüz gibi son karede ben yordunlukta ölüyordum.

 

Bir Cevap Yazın

