Şort Giysin Yeter

Herkese Selam,

Genellikle kronolojik olarak tatil yazısı yazan ben bu tatilimin kanada kısmını kronolojik olarak değil de kısa kısa paragraflar olarak aklımda , gözümde kalanlar olarak yazacağım.

Efenim yazımın bundan sonraki kısmını başı bağlılar(nişanlı, evli yada elindekinle mutlu olanlar okumasın.+18 içermektedir.)

“Şort giysin yeter” 

Al adamı koy podyuma yürüsün, herbiri birer Kıvanç Tatlitug.

“Şort giysin yeter”

Hepsi uzun, ince yapılı ve sportmen görünüşlü.Gram yağ yok.

“Şort giysin yeter”
Trafik polisinden, tezgahtarına kadar herkes bakımlı ve kibar.

“Şort giysin yeter”
Akşam mesayi bitince sokakta koşuya cikiyorlar. Kızlarla yada erkek sevgilileri ile çok rahatlar.

Nefes alsın yeterden sonra literatüre yeni bir cümle kazandırdım.

Alman erkekleri için çöpçüsü bile güzel derler ya, kanadalı erkekler için bunu inşaat işçisi bile güzel diyebilirim. Allah hepsini uzun, yapılı ve alçak gönüllü yapmış. Yol sorarsin,  nazikçe yolu tarif eder. Ne asılır, ne de zevzeklik yapar. Kendi yoluna gider.

Allah hepsini sahibine bağışlasın diyorum ve siz Türk erkeklerine sesleniyorum.  

Sişt sana diyorum alooo kibar  ol, kibar.:D

Ay pardon söylemeyi unuttum. 

Çok da güzel şort giyiyorlar. Haaa haaa 🙂

Bir Cevap Yazın

