Kanada-Yolda kaybolmak

Eğer doğma büyüme İstanbul ‘lu iseniz, ömrünüz yokuş tırmanmakla geçiyordur.

Tabak gibi düz bir şehir hatta ülkede  devreleriniz yanabilir.🌟⚡

Hele bir de kuzey ve güney yönleri var ki. En son ılkokul 3.sınıfta kendisi ile karşılaşmıştım. Mevzuu pusula kullanımı. 😂

Sizdeki yol tarifi düz git çöp konteynirdan yada camiden sola dön şeklinde ise kafanız 3 blok sonra  karşında lafını hiç almaz.

Bir blok kaç metre, nerede başlar nerede biter. Kim bilirrrr kim bilirr🎵🎶🎼🎶🎶🎶 ( Kibariye’ nin meşhur şarkısı🎤)

Hele bir google map maceram varki tam komedi. 10 dk uzaklıktasiniz dedi. Aynı alanı 1 saat yürüdüm.Daire çizdim.Sonra arkadaşa telefon açtım. Geldi araba ile beni aldı. Evet 10 dk mesafedeydim.Ama önümdeki binaların🏠🏢 içinden geçersem 10 dk alıyor. Araba ile 20.dk. gittik.

Tavsiyem, çok fazla google maps i kullanmayın, sonra hergün gittiğiniz yolları öğrenmiyorsunuz.

Okuduğunuz için teşekkürler.


Yorum bırakın