Testiyi kırmadan  önce

Oldukça iyi niyetli ve poliyanna olan ben bazen gördüklerimi tam algilayamam ama kankam sağolsun şıp diye işi çözer.

Toronto da çimenlerin üzerinde polis arabası gidiyor. Aaa bak polisin canı sıkılmış, sıkıntıdan çim de araba sürüyor dedim. Kankam Pınar bir şey olmuş. Polis hızla oraya gidiyor dedi. Bir baktık ki çimenlere 2 kişi oturmuş. Polisler araçtan indi. Yerde oturanlara kimlik sordu. Adamlar cuzdanlarından bir şey uzattılar. Sonra biz oradan gittik. Hikayenin sonunu bilmiyorum. Fakat bu durumu sorduğum kanada yerli ahalisi şöyle bir açıklamada bulundu.

Pınar  sen parktan geçerken çantan calinsa ne yapican, polise gidicen, polis senin çantan daha çalınmadan parkı kontrol eder, eğer orada pusuda bekleyen art niyetli biri varsa sen burada ne yapıyorsun der, onu kovalar. Çaldıktan sonra değil, çalmadan önlemini alır dedi.

Bu arada burada ki polisler neden bu kadar yapılı-iri vücutlular dedim. Aslında her milletten polis olsun istiyoruz ama olmuyor. Mesela filipin mahallesi var az ileride ama hiç filipinli polis yok. Çünkü fiziksel olarak küçükler, herhangi bir kavgayı ayıramazlar. Onun yerine kadın polis kullanıyoruz. İnsanlar kadınlara gidip, dertlerini daha iyi anlatırlar dedi.

Okuduğunuz için teşekkürler.

One thought on “Testiyi kırmadan  önce

  1. Merhaba! Blog sayfasınızı gördüm hem güncel hem de içtenlikle anlatmışsınız (bayıldım). Aslında bazen böyle yazıları eleştirirler ama bence herkes ne istiyorsa yazabilir çünkü bazen yazarak bazen okuyarak mutlu oluruz. Ben de canım sıkılınca hemen buraya damlıyorum ayrıca yazarlar yerli olunca ilgi biraz daha fazla oluyor. Üniversite bitsin ben de kısa bir ABD, en çokta kanada turu düşünüyorum, devamını dilerim :)))

Bir Cevap Yazın

