Kanada’nın Tehlikeli Yüzü

Ay şimdi bu da nerden çıktı demeyin.  Yasayabileceginiz en büyük tehlike:”Give me amaourrrr💞💞💞”

Efendim kankalarimla ben (3 kız) Toronto sokaklarinda gündüz vakti finkkk atıyoruz🐛🐌💮. Sokaklarda, yüksek binalara baka baka  geziyoruz.Adamın biri bana give me amour dedi. Elini yatay yumruk pozisyonunda tutuyor. 👊Sonra tekrarladi. Biz kızlar birbirimize baktık. Hani tanıyor muyuz diye ? Yok tanımıyoruz. Adamdan hafif bir alkol kokusu geliyor. Hayır ekibin ıngilizce pratiği en yüksek olan benim. Benim aklıma adam aşk meşk dedi geliyor ama. Yok canım bize asılmıyordur. Kesin ben yanlış anlamışımdır dedim. Adam yine aynı şekilde, elini kalbine koydu. Give me amour.” Kardeşim biz 3 kız sen tek erkek ne amour’u dedim, içimden tabiki.  Elini yine yumru yapiyor. Benim kankalardan biri adamin yumruguna kendi yumrugunu  degdirdi. Bir baktık ki köşeden yaramaz çocuk gibi 2 kafa daha çıktı ve gülüyorlar. Direk anladım. 3 kafadar bardan çıkmış, yoldan geçen ilk 3 güzel👸👯👱 kıza gel takılalım yapıyorlar☝. O iki kafa hemen saklanmaya devam etti. Biz normal yürüyoruz. Adamda bizim yanımızda yürüyoruz. En son ben “eeee we are just hanging around. Thanks gibi bir şey diyorum. Bizim diğer 2 kızda hiç ses yok. Neyse sonra trafik ışıklarına geldik. Adam ‘fuckingggg Amerikan diye bağırdı. Biz 3 hatun sakince karşıdan karşıya gectik. Adam yolu geçmedi. Arkamızda kaldı. Biz yürüyoruz. Sonra kankalar ile durumu kritik ediyoruz.

Birrr- Adam sarhoştu. Gündüzün gözünde içmiş.

İkiii-Bizi önce ıtalyan sonrada yüz vermeyince Amerika’lı sandı. Sanırım milliyetciligi tuttu. Küfürü yedik.

Üççç-Kankalarim benim sessiz kalmamdan kesin Pınar durumu anladı. Ama işine gelmediği için ses etmedi demişler.

Anladım anladım da ihtimal vermedim. Kim bize niye asılsın.

Gelelim kanada nin ne kadar güvenli bir yer olduğuna:

Kanada guvenlidir.

Şehir içinde sabaha kadar otobüs çalışıyor. Evinize otobüs ile saat kaç olursa olsun donebilirsiniz.

Kanada guvenlidir.

Evlerin kapılari kilitlenmez. Kolu çevir içeri gir.

Kanada guvenlidir

Yolda kaldığınızda sokaktan geçen, hiç tanimadiniz biri gelip sizi sorar.           “Are you ok.”

Kanada guvenlidir.

Çantanızı unuttuğunuz yerde bulursunuz.

Herkes size yardımcı olmaya çalışır.

Okuduğunuz için teşekkürler.

3 thoughts on “Kanada’nın Tehlikeli Yüzü

  1. Merhaba! Blog sayfanıza baktım hem güncel hem içtenlikle anlatmışsınız keyifle okudum (bayıldım). Aslında bu tür yazılar için bazıları eleştiri yapar ama bence bazen yazdıkça bazen okudukça mutlu oluruz. Bazen can sıkıntısı olunca seyahat blogları bakıp kafamı toplarım yazarlar yerli olunca ilgi biraz daha artıyor. Üniversite bitince bende kısa bir ABD turu düşünüyorum. Devamını diliyorum :))

    1. Görüşleriniz için teşekkürler.
      Evet yerli seyahat yazarları konusunda bende sıkıntıdayım. Genelde Instagram’ın yazılı versiyonu gibiler.
      ” .Şurayaaaa…. gittik, kahve içtik’ gibi şeyler yazıyorlar.
      Başlarına hiç ilginç bir şey gelmiyor yada hiç o ülkenin yerlisi ile sohbet etmiyorlar.
      Görüşmek dileğiyle

  2. Merhaba! Blog sayfasınızı gördüm hem güncel hem de içtenlikle anlatmışsınız (bayıldım). Aslında bazen böyle yazıları eleştirirler ama bence herkes ne istiyorsa yazabilir çünkü bazen yazarak bazen okuyarak mutlu oluruz. Ben de canım sıkılınca hemen buraya damlıyorum ayrıca yazarlar yerli olunca ilgi biraz daha fazla oluyor. Üniversite bitsin ben de kısa bir ABD, en çokta kanada turu düşünüyorum, devamını dilerim :)))

Bir Cevap Yazın

